sunnuntai 1. kesäkuuta 2008

Neulenuttuja



Blogini ottaa ensimmäisiä haparoivia askeliaan neulatakin kera. Neuletakkeja ei vaan koskaan voi olla liikaa. Ihastun aina uusiin neuletakin malleihin ja ohjeisiin, ne kun vaan ovat niin käytännöllisiä... ja aivan ihania.














Ohje: helmineuleinen jakku, Garnstudio

Lanka: Drops Paris, reippaat 12 kerää

puikot: 4,0 mm

Ei kommentteja: