sunnuntai 1. kesäkuuta 2008

Neulenuttuja



Blogini ottaa ensimmäisiä haparoivia askeliaan neulatakin kera. Neuletakkeja ei vaan koskaan voi olla liikaa. Ihastun aina uusiin neuletakin malleihin ja ohjeisiin, ne kun vaan ovat niin käytännöllisiä... ja aivan ihania.














Ohje: helmineuleinen jakku, Garnstudio

Lanka: Drops Paris, reippaat 12 kerää

puikot: 4,0 mm

perjantai 30. toukokuuta 2008

Neulomiseen hurahtanut, minäkin...

Kiitos kaikista ihanista ideoita pursuavista neuleblogeista!
Niiden kaikkien innoittamana aloitan nyt oman pienen neuleblogini.